13. marraskuuta 2012

Mä kerran löysin just sitä mitä etsin

Taas jälleen haastepostausta, omaa blogilistaa lukiessa on näitä tullut useampi vastaan. Tämä löytyi Kolme muuttujaa blogista. Teen tämän nyt Lakusta ja Sukusta, kun olen ollut niin pieni kun Andi on tullut.

1. Minkä takia olet valinnut juuri tämän nimen koirallesi?
Lakusta tuli Laku koska haluttiin äidin kanssa samalla kirjaimella alkava kutsumanimi kuin virallinen nimi. Laku oli sitten täydellinen mun suuhun, kova konsonantti ja neljä kirjainta, mun kriteerit.
Sukusta tuli sitten Sukulaku patukoiden mukaan Suku ja onhan ne sukua keskenään. Ja täytti mun asettamat kriteerit.

2. Mitä koirasi tekee tällä hetkellä?
Riehuvat keskenään tarhassa.

3. Mitä kaikkea koirasi on syönyt tänään?
Aamuruuan
4. Jos pitäisi valita koira pelkästään värin perusteella, minkä värisen koiran sinä valitsisit?
Kyllä mä riistaan oon nyt kallistumassa. Nämä on vaan yksinkertaisesti huippuja, ihan jos aattelee valokuvausta ja sitä miten väri elävöittää sitä koiraa ja sen ilmettä.

5. Jos koirasi saisi päättää mitä tekisitte huomenna, mitä koirasi päättäisi?
Sukun kanssa varmaan opeteltaisiin jotain ja leikittäisiin. Laku varmaan lähtisi jahtaamaan pupua tai verijälkeä.

6. Kuka on koirasi paras koiraystävä?
Lakulla on ehdottomasti naapurin novascotti Lili. Suku taisi tykätä belggari Varmasta tooosi paljon. Ja kyllähän ne on keskenään kun paita ja peppu ♥

7. Mikä on koirasi suosikkileikki?
Vetoleikit on molempien mieleen.

8. Missä koirasi nukkuu öisin?
Tarhassa.

9. Mikä on ensimmäinen koirallesi ostama tavara?
Sukulle ostin valjaat, Lakun tavaroita en kyllä muista..

10. Mikä on ensimmäinen koirasi oppima käskysana?
Laku oppi istumaan ja Suku seisomaan. Ja tulemaan luokse.

11. Mikä on paras koirastasi oleva pentukuva?
LakuSuku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti